Någon som känner igen sig?

Hellu, ni som följer min blogg hoppas allt är bra med er!
 
Ni får gärna komentera lite oftare! Ge gärna tips på vad man kan skriva, om det är något ni undrar över så är det bara att fråga!
 
Nu har det snart gått 4 månader sen min dotter föddes. Jag kämpar fortfarande med mina graviditets kilon, jag har ca 5 kg av 13 kg kvar att gå ner. Sedan är de bara resten kvar.
 
Jag har kört ren kur med Cambridge soppor/shake. Och jag VET med erfarenhet att det fungerar. Jag gick ner 20 kg med dessa innan jag blev gravid.
 
FRÅGAN ÄR BARA:
 
Hur hittar man motivationen igen?
Hur säger man åt hjärnan att strunta i det där j*kla suget?
Vad och hur ska man göra för att lyckas?
 
Jag vet att jag kan!  Och framför allt jag vill! inte bara för utseendet skull utan för hälsans skull. Jag vill må bra!
 
Kan ni??
Vill ni??
 
Är det någon där ute som känner igen sig? Man vill så mycket men hur gör man? Hur gör man för att lyckas det man vill mest av allt??
 
Nu får det vara nog!
 
Vi kommer hela tiden med ursäkter och undanflykter VARFÖR? Vad är vi rädda för? Att misslyckas? Att se andras reaktioner och komentarer?
 
HUR SVÅRT KAN DET VARA??
 
Någon som känner sig sugen? och vill tävla, inte mot mig! Utan mot/med sig själva!
 
Kampen om att hitta sitt rätta jag!
 
 
Nu kör vi! PEPP PEPP PEPP!
 
// Linda
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen?

2013-05-22 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0