Det är nu 3 månader sedan!

Hej!
 
Den 23 december förra året tog jag ett stort beslut att genomgå en Gastric Bypass operation. Det har gått ca 3 månader sedan dess. Att göra denna OP var de bästa beslut jag någonsin kunde ta. Jag ångrar inte mig alls, tvärtom jag är ledsen att jag inte gjort den tidigare. Men nu är den gjord och jag mår så mycket bättre idag än vad jag gjorde för tre månader sedan. Inte nog med det, jag har tappat hela 19 kg på 3 månader, det innebär ca 1 kg / vecka vilket är helt fantastiskt! Jag har även tappat 14 cm i midjan. Det känns inte minst i alla byxor jag helt plötsligt kan ha :D det är nu 1 kg kvar till mitt 2:a delmål på -20 kg..
 
Jag har börjat med vattengympa och simma 2-3 gånger i veckan vilket känns helt fantastiskt. Speciellt på Tisdagar på kvällarna då de är en väldigt duktig instruktör. Inte nog med att hon är duktig, hon är helt enastående hon får en att kämpa lite extra, hon har kul humor och får oss alla att skratta. Men när de väl gäller då är de full fokus! Jag har så mycket mer energi nu och jag orkar otroligt mycket mer.
 
Något helt annat, som får mig att bli både glad och otroligt stolt är att både jag och min älskade sambo lyckats ta körkortet. Det känns så Awsome vi har kämpat så himla mycket och äntligen lyckades vi....
 
Hoppas att ni får en fortsatt trevlig vecka och att ni inte glömmer bort att läsa och komentera mina inlägg det skulle uppskattas :) Kram på er!! <3 <3
 
2014-04-03                                         2014-02-08
 
 

Kommentarer
Postat av: LENA

DU ÄR SÅ GRYM! HEJA LINDA

Svar: Tack mamma <3
Linda

2014-04-04 @ 17:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0