Hej

Hej!
 
Hur mår ni? Idag har jag sökt en hel del jobb framför allt statist/skådespel jobb, men även andra jobb. Jag hoppas snart att någon hör av sig, jag klättrar på väggarna här hemma när barnen är på förskolan och sambon jobbar hehe. Jag har dock fått extra jobb vid behov får se hur det går :P
 
Jag har en roll på gång som kommer spelas in, neråt i landet. Det ska bli spännande och roligt. Skönt att lämna vardagen ett tag, om så bara för en dag. Jag vet dock inte när inspelningen är men de lär ni märka snart :D :D
 
Idag har jag även passat på att sortera Amandas kläder. Hittade en hel del i strl 62-68 men de är ju väldigt små då hon har strl 86 nu :D så jag kommer lägga ut de på tradera, bättre att de kommer till användning än att de ligger i skåpet.
 
Undrar om det är någon därute som läser mina blogginlägg?? Ni är väldigt bra på att INTE lämna spår efter er :P  varför ska jag blogga Om ingen läser och komenterar det jag skriver hehehe :D
 
Ha en fortsatt trevlig kväll/natt och ta hand om varandra. Vi lever bara 1 gång.
 
Puss o Kram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0