Idag är de ingen vanlig dag för det är Amandas fördelsedag! Hurra Hurra Hurra

Idag ¨är det den 4 februari har det gått 1 helt år sen våran lilla Amanda kom till världen. Jag skulle vilja tacka Emelie och Calle för att ni ställde upp för oss, när ingen annan kunde. Tack för ni körde mig in till förlossningen i rätans tid, annars hade Amanda födds hemma :) , Ni är verkligen Guld värda! <3...  
 
Jag vill även tacka en väldigt speciell person. Marlena vad skulle jag göra utan dina kloka råd?. Tack för du finns där, när man behöver prata med någon. Oavsett vad de än skulle vara, så finns du där!.
 
Jag vill också passa på att tacka min mamma och Jonas mamma för allt ni gör för oss:) vi är evigt tacksamma! Jag är så himla glad att ni alla finns här :) <3<3 Jonas är den bästa kille man kan önska sig. Han finns ALLTID där, han kämpar och sliter för att vi ska ha de bra, jag älskar dig obeskrivligt mycket du är min sol på himmeln!
 
Elin, Linnéa och Amanda våran tjejtrio. Det finns inga ord i hela världen som beskriver hur mycket ni betyder för oss. Vi älskar er och kommer alltid finnas för er oavsett om ni är 5 år eller 35 år KÄRLEK <3 <3
 
GRATTIS PÅ 1 ÅRS DAGEN ÄLSKADE PRINSESSA <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: farmor

Tack,Tack så mycket för de fina orden

Svar: :)
Linda

2014-02-05 @ 17:23:55
Postat av: LENA

Tack själv Linda för att du är en sån underbar dotter! lite tjurig ibland...men vem kan inte va det hehe Tack också för tre underbara barnbarn! ja där har ju också Jonas en del såklart! och Linda va rädd om Jonas! sådana killar växer inte på träd

2014-04-04 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0