ÄNTLIGEN !! ^^

Det har nu gått lite mer än 1 månad sen jag gjorde min operation, agrafferna togs bort 2 veckor efter op. Så nu börjar de läka ordentligt dock är de en kvar som inte riktigt vill läka ihop men de kommer väll med tiden ^^.
 
Jag mår faktiskt rätt bra, äter 6-7 gånger / dag och väldigt lite åt gången. I början kände jag knappt någon mättnadkänsla kändes som de inte fans någon botten! Men nu senaste veckan  har det ändrats, jag känner verkligen mättnadkänslan ganska snabbt vilket jag tycker är superbra!
 
Vi opererade måste äta extra vitaminer, jag tror att de är 4-5 olika sorter. Men bra nog har några kloka människor sammansatt alla i en och samma tablett, dessutom med god apelsin smak som man tuggar :D Härligt!!
 
Föresten, i morse när jag ställde mig på vågen visade den -10kg !! Jag har med andra ord uppnått mitt första delmål. AWESOME! Jag har stått stilla och trampat flera dagar och NU äntligen händer det.. Nu är det bara resten kvar ^^ Ha en trevlig dag!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Linda, ett tips är att tejpa över ärren , dvs lodrätt över så att dom håller ihop lite och blir smalare :)

Lycka till / Emelie

Svar: Jag hade tejpen nästen 4 veckor efter ska man ha de längre? :)
Linda

2014-02-04 @ 16:07:58
Postat av: Emelie

Jag hade också tejp på en stund efter att agrafferna togs bort, men fick rådet att tejpa ett par veckor till för att ärren ska läka finare :)

Svar: oki hade tejp bra länge sen gav ja upp :p nu är dem läkta men ser för jävliga ut tycker jag :P men men så kan de vara
Linda

2014-02-06 @ 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0