Denna vecka händer det många roliga saker!

I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att åka på vattengympan, även fast jag var tvungen att åka kommunalt. I vanliga fall brukar jag ta bilen. Men i och med att jag åkte bussen fick jag två små extra promenader. Jag känner mig stolt att jag kom iväg trots allt! När jag kom till simhallen och förstod att min favorit instruktör skulle hålla i passet blev jag överlycklig.. Hon är grym, fantastisk! En låt som spelades var  "Marc Antony- Vivir mi vida" http://youtu.be/Oc4LxOtno6A och varje gång La La La La kom skulle vi sjunga med mitt i träningspasset. :D Hon springer runt och lever verkligen sig in i sitt jobb, det får än att kämpa till 110% + lite till! Sååå jäkla kul :D :D :D
 
Idag är det låga kolhydrater som gäller, inget ris pasta eller potatis. Det jag får äta är grönsaker som också är kolhydrater. Dagens lunch blev en simpel omelett  på 2 ägg och 1/2 dl räkor. och wokgrönsaker.
 
 
 
På torsdag ska jag på en casting inför en kommande film. Om jag får rollen ska jag ska spela granne till huvudrollen. Det ska bli väldigt spännande hoppas verkligen att jag blir vald denna gång. :) Jag brinner för allt vad skådespeleri heter och jag drömmer om att få en huvudroll i en film. Jag har varit med som statist i en hel del produktioner som kortfilmer, reklamfilmer och musikvideon. Nu vill jag gå ett steg längre. Hoppas Hoppas :D :D
 
Inte nog med det. Idag fick jag en liten present av min sambo. Han tycker att jag har vart grymt duktig och vill uppmuntra lite extra. Den 14 mars ska vi på melodifestivalen finalen bara han och jag! Det ska bli så kul. :P
 
Många saker får mig att må så jävla bra just nu.. Näste vecka ska jag även på en "grupp audition" för jobb på gröna lund i sommar, i någon av deras restauranger.  Jag har klarat 2/3 steg i deras rekrytering. Såå spännande :D
 
Samtidigt pluggar jag upp mina betyg så att jag kan få ett slutbetyg. Livet leker just nu!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0